Video Korwina Mikke „ Dziecko
niewolnika należy do Pana . Tak ma być w Unii Europejskiej „
...(więcej)
Noam Chomsky „UTRZYMAJ
SPOŁECZEŃSTWO W IGNORANCJI I PRZECIĘTNOŚCI
Spraw, aby społeczeństwo było niezdolne do zrozumienia
technik oraz metod kontroli i zniewolenia. „Edukacja
oferowana niższym klasom musi być na tyle uboga i przeciętna na
ile to możliwe, aby przepaść ignorancji pomiędzy niższymi a
wyższymi klasami była dla niższych klas niezrozumiała (zob.
Silent Weapons for Quiet War).”....(źródło
)
Aleksander Piński „zakaz uczenia
dzieci w domu jako alternatywy dla publicznej edukacji wprowadził w
1937 r. Adolf Hitler „...”Adolf Hitler zaszczepiał
niemieckie poczucie wyższości już uczniom szkół podstawowych.
W NSDAP najliczniejszą grupą zawodową byli nauczyciele
nauczania początkowego „.....”jak silnym narzędziem
indoktrynacji jest publiczne szkolnictwo. Było nim od samego
początku. Nie jest przypadkiem, że kraj, który pierwszy wprowadził
obowiązkową publiczną edukację (zrobiły to w 1794 r. Prusy,
część dzisiejszych Niemiec), to kraj, który wywołał dwie
wojny światowe i którego władze, przy braku sprzeciwu ze
strony narodu, dopuściły się zbrodni na niespotykaną wcześniej
skalę. „.....”Bez państwowej oświaty nie byłoby dwóch
wojen światowych i Holokaustu „....”Piętnastu policjantów
weszło do domu państwa Busekros w Norymberdze i siłą zabrało
15-letnią Melissę spod opieki rodziców. Wykonywali wyrok sądu
będący reakcją na to, że Melissy nie uczono w publicznej
szkole, ale w domu. Nie zdarzyło się to w trakcie dyktatury
nazistów w latach 30. XX w., ale zaledwie pięć lat temu.
Wolfgang Drautz, konsul generalny Niemiec w USA, oświadczył
wówczas, że niemiecki rząd ma „uzasadniony interes w
przeciwdziałaniu powstawaniu grup społecznych opartych na poglądach
innych od głównie obowiązujących". „....” Nie bez
powodu w 1806 r., po klęsce Prus w bitwie pod Jeną, przebudowę
państwa rozpoczęto od zacieśnienia kontroli nad tym, kto i czego
uczy w szkołach publicznych. Wprowadzono państwowe
certyfikowanie nauczycieli oraz sankcje odebrania dzieci rodzicom,
jeżeli nie dopilnują, by chodziły one do szkoły (sankcja
istniejąca do dzisiaj także w Polsce). Niemiecki filozof Johann
Gottlieb Fichte (1762–1814), propagator pruskiego systemu
edukacji publicznej, twierdził w „Odezwach do narodu
niemieckiego" z 1807 r., że „nie wystarczy mówić do
uczniów, trzeba kształtować ich charakter w taki sposób, by sami
z własnej woli chcieli tego samego co my" „.....”Rolę
publicznego, obowiązkowego szkolnictwa w niemieckich agresjach
militarnych zauważył także Erich Maria Remarque, autor
słynnej (zakazanej i palonej na stosach przez nazistów)
powieści z 1929 r. „Na zachodzie bez zmian". Twierdził, że
powodem I wojny światowej była indoktrynacja dzieci w publicznych
niemieckich szkołach. Także Dietrich Bonhoeffer,
urodzony w 1906 r. luterański duchowny, znany z otwartego oporu
wobec Hitlera (za co stracono go 9 kwietnia 1945 r.), uważał II
wojnę światową za nieuniknioną konsekwencję niemieckiego
szkolnictwa publicznego. „.....”W książce „Approaches to
Auschwitz: The Holocaust and Its Legacy" (Podejścia do
Auschwitz: Holokaust i jego spuścizna) historycy Richard L.
Rubenstein i John King Roth piszą, że nauczyciele, zwłaszcza ze
szkół podstawowych, byli największą grupą zawodową w NSDAP.
Pochodziło z niej także 30 proc. kierownictwa partii
(nauczycielami byli na przykład szef SS Heinrich Himmler i skazany
na śmierć przez Trybunał w Norymberdze Julius Streicher, twórca
antysemickiego tabloidu „Der Strumer"). Ich praca wśród
młodzieży była wyjątkowo skuteczna. Do Narodowo-Socjalistycznej
Organizacji Studentów, która m.in. wywołała antysemickie
zamieszki w 1931 r. w Austrii i Niemczech, należało ok. 60 proc.
wszystkich żaków, co świadczy o blisko dwukrotnie wyższym
odsetku poparcia dla nazistów w tej grupie niż w całym
społeczeństwie. „.....”skoro widzi się, jak silnym
narzędziem indoktrynacji jest publiczna edukacja, powinno się jej
konstytucyjnie zakazać „.....”publiczna edukacja prowadzona
pod przymusem i przez państwowych nauczycieli równie skutecznie
propagowała ideały III Rzeszy i Trzeciej Fali, co dzisiaj III RP
„.....”Bez wieloletniego prania mózgu w szkołach politycy
nigdy nie mieliby takiej władzy nad społeczeństwem. Nie bez
powodu państwo przejęło pełną kontrolę nad szkołami w
Prusach w 1794 r., gdy chłopi zbuntowali się przeciw panom
feudalnym i trzeba było wybić im z głów nieposłuszeństwo. I
dlatego, parafrazując Władysława Gomułkę, raz zdobytych szkół
politycy nie oddadzą nigdy. „.....Matematyka nienawiściCzego
uczyły państwowe szkoły w Niemczech w latach 30 XX. w. Przykładowe
zadania z matematyki:Utrzymywanie chorej psychicznie osoby kosztuje
ok. czterech marek dziennie. Obecnie jest 300 tys. chorych
psychicznie pod opieką państwa. Ile kosztuje ich utrzymanie? Ile
pożyczek dla nowożeńców o wartości 1000 marek każda można by
udzielić za te pieniądze? „....(źródło
)
Jan Hartman „Szkoły i uczelnie
nie są winne bezrobociu. Ich winą jest co innego - to, że są tym,
czym są. Kiedyś będą musiały zniknąć, jak każdy
anachronizm. „.....”Szkolnictwo powszechne w obecnym
kształcie jest dziewiętnastowiecznym przeżytkiem. Kulturowym
i politycznym. Jeśli działa do dziś, to tylko mocą
biurokratycznej inercji i obezwładniającej hipokryzji.
Machina szkolna produkuje bowiem nie tylko zastępy
nauczycieli, urzędników oraz, rzecz jasna, absolwentów
szkół, lecz również narkotyzującą propagandę własnych
sukcesów i ''chwałę resortową''.Zupełnie jak ongiś w
Prusach czy innej carskiej Rosji. Machina szkolna, kontrolująca
programy, proces nauczania i weryfikacji wiedzy uczniów,
nastawiona jest na dowodzenie, że wszystko jest pod kontrolą, a
edukacja daje zadowalające wyniki. „....”Przeciętny
absolwent liceum nie wie ani połowy tego, co zakładają sobie
''programiści'' w odniesieniu do absolwenta szkoły podstawowej. Po
pięciu latach studiów osiąga w zakresie wiedzy ogólnej standard
być może odpowiadający ''profilowi absolwenta gimnazjum'', choć i
w to wątpię. Zresztą nie ma czego żałować, bo program
naszych szkół to breja ulepiona z przypadkowych i mało pożywnych
składników. „.....”Funkcja szkoły jest dziś prawie
wyłącznie społeczna. Jej zadaniem jest organizowanie czasu
młodzieży w postaci bardziej czy mniej infantylnych zabaw.
Wiele z nich to zabawy w uczenie się do egzaminów (testów) i ich
zdawanie. „.....”nie da się nic sensownego zrobić z dziećmi
zapędzonymi do klasy na kilka godzin dziennie. Ta formuła już się
wyczerpała. Musimy się z tego wycofać. Mam nadzieję, że w
ciągu tego stulecia obowiązkowe szkoły powszechne znikną.
Szkoły staną się dobrowolne i zmienią się w instytucje
samouczenia się pod kierunkiem nauczycieli pomagających
dobierać odpowiednie środki i materiały tym, którzy uczyć się
pragną i mają po temu jakieś predyspozycje (a z pewnością
nie jest to większość ludzi). Teraz czeka nas jednak długi
okres przejściowy „.....”Upadek szkolnictwa jest zjawiskiem
powszechnym i nieodwracalnym „....(źródło
)
Rafał Mierzejewski „Bon
oświatowy. Tak nazywa się pomysł, który
może rozwiązać wiele problemów polskiej oświaty. „....”dea
bonu – niekoniecznie musi on konkretyzować się w formie
papierowego dokumentu – polega na tym,
że pieniądze z państwowej kasy przeznaczone na edukację
idą za każdym uczniem do tej szkoły, którą on sobie
wybierze. Niezależnie od tego, czy jest to szkoła
publiczna – powołana przez państwo, czy
społeczna – założona przez rodziców, czy też
prywatna – utworzona przez przedsiębiorcę, który
chce na nauczaniu zarobić. Bon
każdego ucznia jest wart tyle samo i może on – np.
w przypadku tańszej szkoły państwowej – pokrywać
całość kosztów edukacji, lub w droższej szkole prywatnej
– tylko część (resztę pieniędzy dopłacają wtedy
rodzice).Głównym celem bonu jest
wprowadzenie konkurencji do systemu
edukacyjnego, zapewnienie – jak tłumaczył pomysłodawca tego
systemu noblista Milton Friedman – rywalizacji między
szkołami prywatnymi a publicznymi.
Friedman w 2005 r., rok przed śmiercią, wyznał, że
gdyby bony edukacyjne się upowszechniły, byłby to jego wielki
sukces w dziedzinie polityki społecznej „...(więcej
)
Hans Frank „Polska
powinna być tak uboga, aby Polacy sami chcieli pracować w
Niemczech” „...(więcej
)
------
Mój komentarz
Jeden za największych socjalistów
Adolf Hitler odniósł pośmiertny sukces. Nie tylko Polska jest tak
biedna ,że nie trzeba już Polaków wywozić bydlęcymi wagonami do
fabryk Niemiec . Polacy doprowadzeni do nędzy przez pro „pruski „
reżim sami zapełniają fabryki całej Europy dostarczając
tania siłę roboczą .Socjalistyczny, totalitarny model szkoły o
Hitlera odniósł spektakularny historyczny sukces . Socjaliści
politycznej poprawności w całej j Europie , w tym również w
Polsce wprowadzili hitlerowski model nauczania . Pełną parą trwa
produkcja prymitywnych niewolników niezdolnych do zrozumienia
otaczającego ich świata, a tym samym do buntu przeciwko
wyzyskującym ich socjalistycznym panom .
Jak Pan Bóg chce kogoś naprawdę
pokarać to spełnia jego marzenia. Pan Bóg musi bardzo lewaków
nie lubić bo spełniło się ich marzenie i jak Europa cała, wzdłuż
i wszerz hitlerowski, socjalistyczny model szkoły stał się
obowiązkowy . Potulne masy, zdemoralizowane , niezdolne do
utworzenia normalnej rodzin i objęci prawidłowej opieki nad
dziećmi , pozbawione własności ,godności i jakichkolwiek
pozamaterialnych ambicji .
Socjaliści odnieśli pełny
edukacyjny sukces , czego najlepszym dowodem jest upadek ekonomiczny
, kulturowy i cywilizacyjny Europy . Im bardziej zniewolono umysłu ,
tym mniej były one wydajne. Regres intelektualny , kreacyjny
następował . Jedynie coraz prymitywniejsze prace mogli ludzie
wykonywać . Europa staje się zadupiem gospodarczym , ekonomicznym
i technologicznym . Wcześniej czy później skończy się to
likwidacją elit . Łatwo podbić i usunąć elity kraju , czy nawet
całego kontynentu zacofanego gospodarczo i militarnie, czego
najlepszym dowodem podbicie całego subkontynentu indyjskiego przez
…..prywatna firmę. Kompanię Wschodnioindyjską.
Faktycznie już utworzono równoległy
system edukacji dla elit i dla chłopstwa pańszczyźnianego .
Elity wysyłają dzieci do szkół prywatnych , a pozostałe dzieci
z dołów społecznych do „pralni mózgów „
Lewactwo idzie jednak jeszcze dalej
świadczy artykuł czołowego socjalisty politycznej poprawności,
jednego z guru Palikota , profesora Hartmana. Polecam jego plany
wprowadzenia totalnej eugeniki w tym wprowadzenia pozwoleń na dzieci
( video ..więcej
)
Hartman postuluje aby odebrać
większości dzieciom prawo do wiedzy. Jedynie wybrańcy będą
mogli się uczyć , czyli dzieci socjalistycznej elity.
Hartman „Szkoły staną się
dobrowolne i zmienią się w instytucje samouczenia się pod
kierunkiem nauczycieli pomagających dobierać odpowiednie środki
i materiały tym, którzy uczyć się pragną i mają po temu
jakieś predyspozycje (a z pewnością nie jest to większość
ludzi).
To dlatego lewactwo już niedługo
podchwyci myśl Hartmana. O wpływie Hartmana i generalnie
socjalistów politycznej poprawności na Tuska świadczy jego myśl,że
Polacy nadają się co najwyżej na ….spawaczy . Warto przypomnieć
,że pierwsza osobą , która programowo odcięła Polaków od
edukacji i uważała ich za niezdolnych był …..socjalista
Hitler .
Oczywiście należy jak najszybciej
zlikwidować mająca charakter przestępczy socjalistyczną szkołę
. Najpierw w ramach okresu przejściowego wprowadzić bon oświatowy
, a następnie po zaprzestaniu okradania przez państwo Polaków
podatkami należy przywrócić Polakom i ich dzieciom wolność
edukacyjną . To obowiązkiem rodziców jest zadbać o właściwą
edukację dzieci raz o ukształtowanie ich światopoglądu i postaw
moralnych .
Bo nic gorszego już polskie dzieci
spotkać nie może. Co może być gorsze dla dzieci niż reżimowy
, hitlerowski model szkoły jaki zafundowała Polakom II Komuna .
W odróżnieniu od tego co planuje
Hartman wszystkie polskie dzieci maja prawo do wszechstronnej
edukacji . I prawo to mogą zapewnić tylko rodzice. Bo jeśli
lewactwu uda się zrealizować pomysł Hartman to już niedługo
Polacy zostaną zepchnięci do roli „szczepu „ ( terminologia
Hartmana ) posłusznych analfabetów.
video „system edukacyjny
indoktrynacja „
Osoby podzielające moje
poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych
tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie
facebooka Marek
Mojsiewicz
Twitter
prof. Edyta
Gruszczyk-Kolczyńska. „Zdolnych matematycznie
dzieci jest więcej niż połowa, a wśród nich sporo wybitnie
uzdolnionych. Jednak różnie się to rozkłada w grupach wiekowych.
W grupie 5-latków co piąte dziecko jest wybitnie uzdolnione, w
grupie 6-latków co czwarte dziecko wykazuje się wysokimi
uzdolnieniami matematycznymi. W grupie pierwszoklasistów
wybitne uzdolnienia wykazywał tylko co ósmy uczeń. Miało to
miejsce już po ośmiu miesiącach nauki w szkole. Okazało się też,
że dzieci szkolne były mniej twórcze, mniej odważne i wykazywały
się mniejszym poczuciem sensu”....”Dziecko w pierwszym
tygodniu pobytu w szkole orientuje się, że pani chwali za
odpowiedzi jego kolegów, a milczy, gdy ono mówi. Co robi? Naśladuje
innych uczniów. Powtarza bezmyślnie, nie rozumiejąc, o co
chodzi. To kopiowanie powoduje, że nauczyciel nie widzi problemów.
Rodzice też nie, bo syn czy córka przynosi dobre oceny. Dziecko
szybko orientuje się, od kogo odpisać pracę domową, żeby było
dobrze, udaje bardzo zapracowane, by nauczyciel go nie odpytywał, w
domu namawia rodziców do rozwiązywania za niego zadań. I te
mechanizmy się utrwalają, bo chronią przed nieszczęściem
„.....(źródło)
The Economist „Wolna edukacja”
nauka przez internet przekształca uniwersytety , kreując nowe
możliwości dla najlepszych światowych uczelni i i ogromne
zagrożenie dla reszty „ ...” nauczanie na poziomie światowym
poziomie , surowe kryteria przyjęcia na uczelnię i budzące podziw
kwalifikacje pozwoliły najlepszym na świeci uniwersytetom ustanowić
gigantyczne czesne w wysokości ponad 50 tysięcy dolarów na
Harvardzie. „.....” Obecnie prawna zgoda na nauczanie internetowe
przekształca edukację uniwersytecką , dając najlepszym
uniwersytetom szansę do rozszerzenia zasięgu , otwierając nowe
możliwości dla przedsiębiorczych i tworząc śmiertelne zagrożenie
dla działąjących wolno i przeciętnych . Korzenie sięgają
dziesięciolecia wstecz . W 1971 roku brytyjski Otwarty Uniwersytet
zaczął uczyć poprzez radio i telewizję . Nastawiony na zysk
Uniwersytet w Phenix naucza od 1989 roku . Uniwersytet MIT i inne
wysyłają lekcje przez internet od dekady. Ale zmiany w 2012 roku są
elektryzujące. Dwa nowe przedsięwzięcia , oba związane z
Uniwersytetem Stanford rekrutują studentów w ogromnej liczbie dla
masowych otwartych internetowych kursach. W styczniu Sebastian Thrun
, profesor nauk informatycznych z tego uniwersytetu poinformował o
utworzeniu Udacity , która rozpocznie oferowanie nauczani w
następnym miesiącu . Zrezygnował z profesury w Stanford . W
październiku Udacity zgromadziła 15 milionów dolarów od
inwestorów. Udacity posiada już 475 tysięcy użytkowników. W
kwietniu dwóch eks kolegów Thurna, Andrew Ng , i Daphne Koller ,
utworzyli konkurencyjną Coursera , która zgromadziła 16 mionów
dolarów kapitału ( venture capital ) . Na początek oferuje kursy
czterech uniwersytetów . Do sierpnia zgromadziła milion studentów
, a w chwili obecnej posiada już 2 miliony studentów .
„.....”Harvard i MIT ogłosiły ,że każde z nich wyłoży 30
milionów dolarów , aby utworzyć edX , nie nastawione na zysk
wspólne przedsięwzięcie , które będzie oferować kursy z Ivy
League Uniwersytetów ( najbardziej
prestiżowe uniwersytety amerykańskie). Inne uniwersytety będą
zmuszone dołączyć . „...'8 spośród 33 uniwersytetów
partnerskich Coursera jest spoza USA , wlicząjąc uniwersytety z
Edynburga, Toronto i Melbourne . 14 grudnia konsorcjum brytyjskie z
wiodącym Open University a włączając St Andrews i warwic z
Bristolu utworzyły Futurelearn, nową platformę dla bezpłatnych
kursów , która szybko zacznie konkurować z amerykańskimi .
Istnieje polityczna i ekonomiczna presja , aby poprawić wydajność
wyższego nauczania .Koszt na studenta w USA wzrósł prawie pięć
razy ponad stopę inflacji od od 1983 roku . Prawdziwa innowacja tkwi
w integracji wykładów z interaktywnymi kursami , takimi jak
automatyczne testy , guizy a nawet gry .Wykłady w realu nie mają
pauzy , możliwości cofnięcia , czy puszczenia naprzód .
Koszt takich kursów rozkłada się na
ogromna liczbę studentów . Udacity kurs o komputerach , prowadzony
przez Opetera Norviga , dyrektora działu badan Googlea przyciągnął
160 tysięcy studentów. W przyszłości jedna klasa może liczyć
nawet półtora miliona studentów.
Clayton Christensen , profesor Harvard
Business School i autor zarazem książki „ Innowacyjny Uniwersytet
„ przewiduje masowe bankructwa uniwersytetów w ciągu następnej
dekady „...(więcej)
Piotr
Cywiński” Dzieci nie są już sprawą małżeństw
heteroseksualnych, ba, wkrótce nie będą nawet sprawą „rodzin”
lesbijek czy gejów. Tego w każdym razie domaga się Melissa
Harris-Perry z nowojorskiego kanału telewizji MSNBC. Ta
czterdziestoletnia moderatorka magazynu politycznego twierdzi:”Musimy
pożegnać się z ideą, że dzieci należą do ich rodziców i
rodzin, i uznać, że należą do społeczeństwa.”.....”Na
Harris-Perry spadła lawina krytyki, jakoby czerpała natchnienie z
ideologii głoszonej przez Hitlera, Marksa, Lenina, Stalina i Mao
Zedonga. Ona sama odparowuje na swym blogu: podoba się komuś czy
nie, społeczeństwo ma i będzie miało interes w narodzinach
dzieci, niezależnie od interesów i potrzeb rodziców - koniec,
kropka. „...(więcej
)
Noam Chomsky „ODWRÓĆ
UWAGĘ”...”Kluczowym elementem kontroli społeczeństwa
jest strategia polegająca na odwróceniu uwagi publicznej od
istotnych spraw i zmian dokonywanych przez polityczne i ekonomiczne
elity, poprzez technikę ciągłego rozpraszania uwagi i
nagromadzenia nieistotnych informacji. Strategia odwrócenia uwagi
jest również niezbędna aby zapobiec zainteresowaniu społeczeństwa
podstawową wiedzą z zakresu nauki, ekonomii, psychologii,
neurobiologii i cybernetyki. „Opinia publiczna odwrócona od
realnych problemów społecznych, zniewolona przez nieważne sprawy.
Spraw, by społeczeństwo było zajęte, zajęte, zajęte, bez czasu
na myślenie, wciąż na roli ze zwierzętami (cyt. tłum. za „Silent
Weapons for Quiet Wars”).”.....”POZNAJ LUDZI LEPIEJ NIŻ
ONI SAMYCH SIEBIEPrzez ostatnich 50 lat szybki postęp w
nauce wygenerował rosnącą przepaść pomiędzy wiedzą dostępną
szerokim masom a tą zarezerwowaną dla wąskich elit. Dzięki
biologii, neurobiologii i psychologii stosowanej „system”
osiągnął zaawansowaną wiedzę na temat istnień ludzkich, zarówno
fizyczną jak i psychologiczną. Obecnie system zna lepiej jednostkę
niż ona sama siebie. Oznacza to, że w większości przypadków ma
on większą kontrolę nad jednostkami, niż jednostki nad
sobą.”..(źródło
)
„Wymuszenia rozbójnicze,
kradzieże, pobicia stają się w szkole codziennością. MEN
nie reaguje. Szkoła to miejsce, gdzie zagrożone jest
bezpieczeństwo uczniów. Lawinowo przybywa przypadków przemocy.
„....”Z danych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych wynika, że
szkoła zaraz po ulicy jest najmniej bezpieczną przestrzenią
publiczną. „.....”Minister Szumilas z 6 mln zł, jakie
miała w tym roku zarezerwowane na program
„Bezpieczna i przyjazna szkoła", 4,5 mln zł
przeznaczyła na kampanię informacyjną o obniżeniu wieku
szkolnego, a 1,25 mln zł na... promowanie zdrowej żywności.
Ile wydała na bezpieczeństwo? Jedynie 250 tys. zł.
Pieniądze te trafiły na profilaktykę przeciwdziałania
narkomanii „...(więcej
)
Pod bokiem nauczycieli rozgrywają
się dziecięce dramaty, które trwają miesiącami.
„....”Przybywa też kradzieży, udziału w bójce i
przestępstw narkotykowych. Alarmujące są także statystyki MSW
dotyczące szkolnej przestępczości.
Wynika z nich, że w zeszłym roku
blisko 35 proc. rozbojów, wymuszeń, kradzieży rozbójniczych
popełniono na ulicy, a niemal 29 proc. - czyli 7,5 tys. - w
podstawówce lub gimnazjum. Podobnie sprawa wygląda z
bójkami, także tymi, które kończą się uszczerbkiem na
zdrowiu, za czym kryją się uszkodzenia ciała czy połamane
kończyny.”......”O tym, że szkolną przestępczość
można ograniczyć, świadczą dane z 2007 r., kiedy spadła ona o
kilkanaście procent. Ówczesny minister edukacji Roman Giertych
przekonuje, że był to efekt przyjętego w 2006 r. rządowego
programu „Zero tolerancji dla przemocy w szkole".Jego
następczyni Katarzyna Hall z programu się wycofała, co natychmiast
zostało odnotowane przez policyjne statystyki.”....(więcej
)
„Lekcje seksu dla
czterolatka”...”Edukacji seksualnej powinny być
poddane już małe dzieci – wynika z konferencji
współorganizowanej przez MEN „.....”Już sześciolatek
powinien rozumieć pojęcie „akceptowalny seks",”....”Była
poświęcona prezentacji „standardów edukacji seksualnej w
Europie", które WHO opracowało z niemieckim
Federalnym Biurem ds. Edukacji Zdrowotnej. „...”edukację
należy rozpocząć przed czwartym rokiem życia. W
tym okresie dziecko należy nauczyć umiejętności, takich jak
„rozmowa dotycząca prokreacji z wykorzystaniem określonego
słownictwa". Dziecko powinno umieć też „wyrażać
własne potrzeby, życzenia i granice, na przykład w kontekście
zabawy w lekarza". „.....”Standardy WHO określają,
co w dziedzinie seksu powinny umieć dzieci w kolejnych przedziałach
wiekowych. Między 9. a 12. rokiem życia dziecko powinno
nauczyć się już „skutecznie stosować prezerwatywy i środki
antykoncepcyjne w przyszłości". Powinno też umieć
„brać odpowiedzialność za bezpieczne i przyjemne
doświadczenia seksualne". „.....”WHO radzi, by
dziecko miedzy 12. a 15. rokiem życia potrafiło samo
zaopatrywać się w antykoncepcję. Zdaniem WHO młodzieży
w wieku powyżej 15. roku życia można dodatkowo wpoić „krytyczne
podejście do norm kulturowych/religijnych w odniesieniu do ciąży,
rodzicielstwa itp.". „.....”Ryszard Legutko
z PiS. – To wprowadzanie seksu w świadomość bardzo młodego
człowieka. Eksperci WHO to szkodliwi durnie
„.....”wicemarszałek Sejmu Wanda Nowicka, która złożyła w
Sejmie projekt ustawy zakładającej edukację seksualną od
pierwszej klasy podstawówki (obecnie wychowanie do życia w rodzinie
są zajęciami nadobowiązkowymi od piątej klasy). „
„...(więcej
)
Nowy
trend w nowoczesnym wychowywaniu dzieci lansują psychologowie w
Norwegii. Ich zdaniem, dzieci powinny oglądać pornografię! -
podaje onet.pl.
Nowy trend w
nowoczesnym wychowywaniu dzieci lansują psychologowie w Norwegii.
Ich zdaniem, dzieci powinny oglądać pornografię!I
to im wcześniej, tym lepiej. Arodzice
powinni z nimi o tym dyskutować.”.....”Poglądom
Lindskoga wtóruje terapeuta rodzinny i seksuolog Thomas J. Winther.
– Ciekawość jest zdrową częścią rozwoju dziecka –
przypomina starą prawdę. –Porno nie
wywołuje traumy u dzieci – przekonuje dr Winther.
„.....(więcej)
Pawel
Lepkowski „„Wysyłając do szkoły
dzieci w wieku od trzech do sześciu lat, czynimy im potworną
krzywdę intelektualną i emocjonalną.
Propagowanie tego łajdackiego pomysłu
za pieniądze podatnikównabijających
kabzę ośrodkom telewizyjnym uważam za
szczególną nikczemność rządu Donalda Tuska
„....”Jak każda przymusowa kolektywizacja
życia społecznego, przynosi ono określonym grupom pokaźne
korzyści. „....”To model znany z
historii: janczarzy, Hitlerjugend czy
stalinowscy pionierzy ze swoim upiornym
bohaterem Pawlikiem Morozowem. W Imperium Otomańskim wprowadzono
prawo, które nazywało się dewszirme.
Oznaczało ono specjalny pobór dzieci z rodzin chrześcijańskich,
które musiały oddać w niewolniczą służbę
sułtanowi”....”Pierwsze miejsce zajmowała
indoktrynacja, która ze zbieraniny
kilkunastoletnich chrześcijan tworzyła doborowe oddziały ślepo
oddanej sułtanowi piechoty tureckiej „.....(więcej
)
Gursztyn
"Tęsknota
za pozytywnym przewrotem umysłowym w Polsce - jak to niektórzy
ujmują -staje się ponadpartyjna"....."poczucie
dramatyzmu sytuacji."..." O
tym, że Polski dotknęła zapaść edukacji, której efektem będą
poważne konsekwencje cywilizacyjne, mówi coraz więcej osób.
Ostatnio
w „Rzeczpospolitej" zwracali na to uwagę liberał Paweł
Śpiewak i lewicowiec Rafał Chwedoruk.
Nieco wcześniej martwił się nią umiarkowany konserwatysta Andrzej
Mikosz.
W ciekawym artykule w „Uważam Rze" powołał się na podobne
opinie profesorów: lewicowego
Jana Hartmanna i prawicowego Andrzeja Nowaka."...."Tu
zresztą trzeba rozprawić się z propagandowym
sloganem głoszonym głównie przez „Gazetę Wyborczą", że
za protestami przeciw obecnej sytuacji w oświacie stoją wyłącznie
środowiska prawicowe.
Ma być tak zwłaszcza w przypadku walki o nauczanie historii. To
absolutne kłamstwo,
wystarczy spojrzeć na listy sygnatariuszy protestu. W
znanym autorowi tego tekstu Instytucie Historycznym Uniwersytetu
Warszawskiego protest podpisali historycy o bardzo różnych
poglądach. Ci, którym przypisywano poglądy prawicowe, są tam w
mniejszości."..."Rewolucja
w oświacie - właściwie kontrrewolucja - staje się wyzwaniem
równie dramatycznym co kwestia demografii.
Dlaczego
kontrrewolucja? Bo według większości opinii osób zatroskanych
trzeba zrobić kilka kroków do tyłu. Do
szkoły zorganizowanej w sposób bardziej tradycyjny, z odrobiną
drylu, intelektualną dyscypliną, kanonem wiedzy nie tylko
humanistycznej. I przywróceniem nauki pamięciowej. Tak, tak,
wkuwanie jest równoprawną częścią mnemotechniki.
„...(więcej
)
Rokita
„„„Polska szkoła wchodzi w okres
degradacji, a uniwersytety nie pełnią misji cywilizacyjnej, gdyż
tak bardzo zapadły się już w drugorzędność.
„....(więcej)
Ziemkiewicz
„„chcąc nie chcąc umocnimy w Polsce podział na dwa obiegi
edukacyjne. Podział, któryod maleńkości
naznacza tych lepszych, i tych trwale zepchniętych do motłochu.
„.....””Oczywiście, fakt, że władza
działała pod naciskiem lewackich idiotów, którzy w III RP
skolonizowali wiodące media tak samo jak na Zachodzie, nie zdejmuje
odpowiedzialności z Tuska. „.....(więcej)
Rokita
Polska szkoła wchodzi w okres degradacji, a
uniwersytety nie pełnią misji cywilizacyjnej, gdyż tak bardzo
zapadły się już w drugorzędność. „....(więcej)
„
Ziemkiewicz „Prawie wszystkie
nadwiślańskie think-tanki utrzymują się z niemieckich grantów.
Elity akademickie, czy raczej ta ich część, która zasługuje
na nagrodę za dobre zachowanie, żyją z zaproszeń na niemieckie
uniwersytety, pisarze z tłumaczeń i stypendiów fundowanych przez
rozmaite niemieckie instytucje państwowe i samorządowe,
podobnie atrakcyjne oferty dotyczą innych liderów opinii.
Powszechność tego zjawiska sprawiła, że Polacy właściwie
go już nie zauważają − nie budzi zdziwienia ani tym bardziej
sprzeciwu, jeśli w funkcji niezależnych ekspertów
objaśniających nam, co powinniśmy robić dla dobra wspólnej
Europy występują pracownicy niezależnych instytucji finansowanych
w całości z budżetu państwa ościennego „...(więcej)
Levin w eseju
opublikowanym w Foreign Affairs „Levin „ Gwałtowny wzrost
rozwój Azji od czasów II Wojny Światowej zaczynając od Japonii ,
Korei Południowej Tajwanu , następnie rozciągający się na
Hong Kong i Singapur a ostatecznie Indie i Chiny na zawsze zmieniły
równowagę sił. Te kraje dostrzegły konieczność istnienia
wyedukowanej siły roboczej dla rozwoju gospodarczego , i zrozumiały
że inwestowanie w badania tworzą ich gospodarki bardziej
innowacyjne i konkurencyjne.”..” Dzisiaj Chiny i Indie mają
nawet bardziej ambitne założenia Oba Kraju dążą do rozbudowy
swojego wysoko edukacyjnego systemu , i od czasu lat 90
tych Chiny zrobiły to dramatycznie .Kraje
te maja ambicje zbudowania ograniczonej liczny uniwersytetów klasy
światowej”. Dziewięć chińskich
Uniwersytetów , które otrzymują największe wsparcie rządowe
ostatnio wzmocniły swoją samoidentyfikacje jako 09 – chińska
Ivy League.W Indiach rząd ostatnio
oświadczył ,że swoje intencje zbudowania 14 uniwersytetów o
poziomie światowym „…”te inicjatywy
sugerują, że rządy państw azjatyckich rozumieją ,że
modernizacja i unowocześnienie ich uniwersytetów i wyższych
uczelni jest niezbędne dla podtrzymania ekonomicznego wzrostu w
postindustrialnej , opartej na wiedzy globalnej gospodarce.
Inwestycje w badania , reformowanie tradycyjnego podejścia do
nauczania i pedagogiki , oraz rozpoczęcie przyciągania
zagranicznych wykładowców „...(więcej)
Kuratorium
z Toronto wprowadziło do szkół obowiązkowy program zwalczania
homofobii i obowiązkowe lekcje relatywizmu. Na tych, którzy
przestali posyłać dzieci na lekcje nałożono surowe kary grzywny,
a niektórzy trafili z tego powodu do aresztu. Rodzice nie zdołali
wywalczyć swoich praw nawet przed sądem. Sędziowie uznali, że
dziecko nie może zostać zwolnione z zajęć, na których
przedstawiana jest wiedza nt. głównych religii, buddyzmu oraz
ateizmu, a homoseksualny styl życia prezentuje się jako całkowicie
uprawniony model życia rodzinnego.To jednak dopiero początek
historii. Okazało się bowiem, że prawo rozciąga się tak daleko,
że nie nawet szansy na ucieczkę do prywatnych szkół. W lutym sąd
apelacyjny prowincji Québec podtrzymał decyzję urzędników
zakazującą nauki religii w oparciu o nauczanie Kościoła
katolickiego w prywatnym męskim liceum katolickim w Montrealu.
Zamiast autonomicznego nauczania religii zaproponowano prowadzonej
przez jezuitów szkole „neutralne” i „sekularne” kursy nt.
etyki i religii promowane przez lokalny rząd.
„...(więcej
)
video „system edukacyjny
indoktrynacja „
Osoby podzielające moje
poglądy , lub po prostu chcące otrzymywać informację o nowych
tekstach proszę o kliknięcie „lubię to „ na mojej stronie
facebooka Marek
Mojsiewicz
Twitter
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz